Pagina's

Followers

maandag, maart 05, 2012

Beterschap stoer kereltje

Hallo Allemaal,

Ik heb van het weekend weer heerlijk gefreubeld.
Het is een beterschaps kaartje voor ons buurjongetje, die ernstig ziek is geworden.

Ik wilde er een lief beterschapskaartje van maken.
Dit is aardig gelukt dacht ik zo.











Ik heb de opkikkerstempel van Marianne Design gebruikt ( EC0113)
Deze heb ik ingekleurd met mijn derwentpotloden.



Lijfje: Green C420.
Buikje: Lime Green C460
Tong & bloemetje: Scarlet C110.
Lucht & water: Iced Blue C350 & Blue C330.

Tekst stepels Eline's vintage (Marianne Design)
Nellie's Multi frames (MFD 035) de grootste ring.

Ik heb papier van verschillende merken gebruikt.

Randen zijn aangezet met een inkt padje (weet niet van welk merk)


Met deze kaart wil ik mee doen met de Challenge op

Lieve groetjes Channzeke

4 opmerkingen:

  1. Hij is prima gelukt Chantal.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel leuk uit ik plaats mijn kaartje morgen bij E.H.I
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een super lief en mooi kaartje Chantal:0)
    leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Chantal. Bedankt dat je meedoet bij EHI. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen