Pagina's

Followers

zaterdag, januari 04, 2014

Eerste kaartje 2014, Mannenkaart

Goede avond lieve dames,

Aller eerst een gelukkig & creatief 2014!!!


Vandaag een leuke mannen verjaardagskaart gemaakt.
Zoals vele dames vind ik het ook erg lastig om leuke mannen kaarten te maken, bij toeval kwam ik dit leuke overhemd tegen en dacht zal een mooi overhemd van vouwen voor een mannen verjaardag....
Ik ben erg blij met het eind resultaat.

Voor de kerst heb ik een scor-pal, de oude inch versie gehad.
Ik heb dan ook gebruik gemaakt van mijn scor-pal voor deze kaart, daarom zijn de maten in inches.

De ingrediënten zijn:
Cardstock van 12 X 4 inch
papier van 3 1/7 X 5 1/6 inch
1 keer lederlook karton van 5 X 5 inch
1 keer lederlook karton van 2 X 2 inch
1 keer designpapier van 6 X 4 inch
1 keer designpapier van 3 1/5 X 1 1/7 inch
restje bruin papier
lint van 4 1/2 inch lang.

Alfabet  Moxie van Quick Kutz


Het designpapier en de Cardstock zijn van Basicgrey uit de serie Recess (6x6 inch) .
Overige materialen weet ik de merken niet meer van.


Nog even 2 detail foto's:












Dit was het voor vandaag.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Met deze kaart zou ik graag mee willen doen met de volgende challenge's:
Creashop Duymelot - Mannen of jongens kaart.
hobbyhomehobbyartikelen - Alles mag - geen kerst
Kaarten showroom De schatkist - Verjaardagskaart





4 opmerkingen:

  1. Leuke mannenkaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan onze challence van het HH-blog.
    Groeten,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal,

    nu de opdracht mannenkaart is voor jou geslaagd hoor, wat een leuk kaartje zo met dat overhemd.
    Wat gezellig dat je meedoet met de wedstrijd van het Duymelot Blog en ik wens je dan ook veel succes!
    Creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig fleurig overhemd, deze man is al helemaal klaar voor het mooie weer, nu ik ook!!
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen