Pagina's

Followers

donderdag, oktober 15, 2015

Lantaarn

Hallo lieve bloggertjes,

Allereerst wil ik mijn nieuwe volger van harte welkom heten, Welkom Miranda.

Wat worden de avonden weer lang, daarom heb ik een sfeervolle lantaarn gemaakt, een beetje sfeer in huis is wel welkom!!

Het patroon is van Marleen van de most, bedankt Marleen!!
Vandaag is de laatste dag dat je kan mee doen met de patroon challenge op haar blog.

Ik heb het patroon weer iets veranderd, ik heb het patroon 2 keer gemaakt, de 2de met plakstroken zodat je een vierkante lantaarn krijgt.










Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Cardstock -Bazzill
kalkpapier (soort Vellium) - boekhandel
Kaartenkarton & zilver karton - Acton

Marianne Design:
Creatables LR0177 Rendier
Collectables 1330 Christmas village (boompje & hertje)
Collectables 1393 Eline's poinsettia
Ec0096 Marianne Design Clear stamp Eline`s Vintage (prettige feestdagen)

Aan de volgende Challenge doet deze lantaarn mee:
Patroon Challenge van Marleen - maak gebruik van 1 van mijn patronen
Marianne Design kreadiva's - alles mag met Marianne Design.
Hobbyvison - Winter in september



Clubs:
Schatkist - weekfreubel
Marianne Design - boom, gebruik een boom van Marianne Design







4 opmerkingen:

  1. Ziet er sfeervol uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Kreadiva´s !
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very nice creation! It is great that you shared this nice card with us at Marianne Design Kreadivas challenge this month! Good luck !
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen