Pagina's

Followers

zondag, januari 24, 2016

Mijn 2de kerstkaartje voor 2016.

Lieve bloggertjes,

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgster Doris van harte welkom heten.
Doris leuk dat je mij volgt.

Met mijn vorige kaartje heb ik een hele mooie prijs gewonnen op het blog van Marianne Design.
Ik ben super blij met het winnen van deze mooie prijs.
Ik kom hier later nog op terug hopelijk met een mooi resultaat!!


Dan nu mijn kaartje:
De sketch komt van de ... club.
Het plaatje komt van de club van Tiets.



Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Linnen karton (merk onbekend heb ik ooit gekocht in een pakketje.)
Kaarten karton ACTION, de basis kaart & de gele delen.
Correspondentie kaartje HEMA, alle witte delen.

Marianne Design:
Ec0096 Marianne Design Clear stamp Eline`s Vintage (Wat een geluk & een hele mooie tijd)
LR0155 Broderie rand
Ds0903 Designables Stippen

Nellie Snelle:
FD001, de rondjes

De teksten op de rechthoek zijn Digi stempels die ik zelf heb gemaakt.
Het kleine sterretje is van de Action, kerst stempel set.

Deze kaart doet mij met de volgende wedstrijden & Challange's:
Clubs:
Club van Tiets, winterkaart voor de CH, kaart met winterplaatje & mijn 2de kerstkaart voor de kerst actie.
de-schatkist Sketch

Challange:
craftyhazelnutschristmaschallenge anything is goes zolang het maar kerst is.


Ik wens jullie allemaal een fijne zondag avond en een gezellige nieuwe week!!





3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Chantal! En gefeliciteerd met je prijs bij Marianne Design! Superleuk voor je!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je prijs Chantal !!
    kaartje is heel mooi geworden !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great Christmas card. Thanks for joining us at Crafty HazelNuts this month.
    Hugs
    Fiona DT x

    BeantwoordenVerwijderen