Pagina's

Followers

maandag, juli 20, 2015

Drieluik

Van harte welkom mede bloggertjes,
vandaag heb ik een drieluik voor jullie.
De basis van dit drieluik is de sketch van Card & Scrap, ook het formaatkaart (A5) is het zelfde net als het gebruik van corspondentie papier, ook heb ik voor alle kaartjes gebruik gemaakt van matrialen van Marianne Design.

Toch zijn het 3 totaal verschillende kaartjes geworden.
ik schrijf hier onder per kaart het recept én nog even elke kaart apart.

de eerste kaart:

basis A5 regenboog karton.
corspontentiepapier van hema heb ik geembost met een swirl folder.
zelfklevend lint van de action.
als versiering een mooie roset gemaakt met een randpons.
de roset is versiert met de bloemetjes en blaadjes van de crafteble CR1210 van Marianne Design.
De tekst is gestempeld met clearstampel Ec0113 van Marianne Design.
parels komen van kruidvat

2de kaartje:

Basis A5 linnen karton.
DP Marianne Deign PK 7016 Eline's Babies
Stempel kikker clearstampel Ec0113 van Marianne Design.
stempel is gestempeld en ingekleurd met pastelkrijt van Acton
De stemel is uitgestanst met Nellie Snelle
bloemetjes in de hoeken crafteble CR1210
Tekst stempel Marianne Design

3de kaartje:
Basis A5 lederkarton craft kleurig
DP kerstblokje van de Action
De ster is van Joy Craft, heb ik geembost met een embossingfolder deze is bewerkt met mijn eigen gouden glimmermist.
De hertenkop is LR0177 van Marianne Deign
Poinsettia mini LR042 in de hoek met eyelet en parel in het midden.
tekst en sterretjes zijn van een oud stickervel.

Deze 3 luik doet mee met de volgende Challenges:
Cards & Scrap - Sketch
Crafty Gals Corner - Kerst in July
De Kaartenkast - weekfreubel stempel
Marianne Design Club - keuze A B of C, ik koos voor rijtje B, Stempel (geen tekst) Paperblok & Crafteble.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten