Pagina's

Followers

vrijdag, juli 31, 2015

Verjaardag verpakking

Lieve bloggertjes,
Afgelopen woensdag een gezellig dagje naar de speeltuin gehad.


We vierden de verjaardagen van mijn nichtje & neefje, broer en zus wilde beide graag geld hebben...
Nou vind tante Chantal geld in een envelop niet zo leuk om te geven, dus heb ik het internet afgezocht naar een leuk patroon.
Dat is zeker gelukt, op het blog van Noortje-design vond ik het leuke patroon van deze verpakking voor 2 reepjes chocolade, ik heb er zelf nog cadeau envelopje en een labeltje er aan toegevoegd dit is het resultaat.


Eerst even de jongens variant:


Dan nu de meisjes variant, met de meisjes verpakking wil ik mee doen met de challenges van de Egel.





De egel - Bingo, ik heb gekozen voor parels - kant of lint - rose.

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Cardstock -Action
gekleurd papier
Aquarelpapier, Rose stempelinkt en een stemel met bolletjes ( col 1347) Marianne Design.
Embossing folder
Handmate embossign stickers (blokker)
Design papier (kruidvat)
parels (kruitvat)
lint (Xenos)
multi die rond van Nellie Snelle
cijfers (col 1347) Marianne design
Randpons
Envelop mal
tag mal





1 opmerking:

  1. Mooi geworden, een persoonlijk cadeautje zo. Fijn dat je met de bingo uitdaging van de Egel meedoet. Groeten. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen