Pagina's

Followers

woensdag, juli 06, 2016

Sterkte

Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik een sterkte kaart gemaakt, speciaal voor een van de beheersters van de Marianne Design club, ze is ernstig ziek en er werd gevraagd of de leden haar een kaartje wilde sturen met allemaal Marianne Design producten.


Op het challenges blog van Marianne Design vroeg Thea een aparte vorm kaart, Geen rechthoekige of vierkante kaart en minimaal 3 produkten van MDesign! 

Ik koos voor een center step card.

Op het blog van 
hobby visiondt werd er om een kaart met vlinders gevraagd,.


Op het blog van scrapcards challenge blog was de opdracht,

Gebruik bloemen op je kaart/creatie, en een andere vorm dan vierkant of rechthoek.

vlinders en bloemen in combinatie met sterkte vind ik erg mooi!!




Gebruikte MD materialen:


Stempels:
EC0160 handlettering bold (tekst sterkte)


Craftable's:
CR1210 Bouquet


Collectable:
LR0110 Ribbon Flower 3
LR0153 Vlinders klein
LR0163 Chinese Roses (blaadjes)

Pretty Papers:
PB7046 Eline's Winter Pastels

Designerbles:
Ds0903 Designables Stippen


Deze kaart doet mee aan de volgende challanges en wedstrijden:
Marianne design
hobby visiondt

1 opmerking:

  1. Hoi Chantal,
    leuk kaartje, gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Ik heb nog wel één vraagje? Ben je ook al volger van ons challenge blog?
    Ik kan dit namelijk niet zien in je lijst.
    Zo niet, dan stellen we het zeer op prijs om dit als nog even te doen.
    Maar natuurlijk ontzettend leuk dat je meedoet!
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen