Pagina's

Followers

woensdag, oktober 05, 2016

Kerst/winter slinger met diertjes van Eline

Hallo allemaal,

Ik heb voor vandaag een leuke winter/kerstslinger gemaakt met de diertjes van Eline Pelinkhof.

Bij Marianne Design blog vroegen de dames om een creatie met 1 van de diertjes van Eline, ik heb in mijn bezit 3 diertjes dus heb ze allemaal gebruikt ;-)
Ik hou van Eline haar diertjes...

Tiets vroeg de kleuren lichtblauw kerstgroen kerst rood, donker grijs en beige.
minimaal 3 kleuren op je kaart of creatie.

Ik heb lichtblauw, kerstgroen, kerst rood donkergrijs en crème gebruikt.
Deze leuke winter/kersthanger doet dus ook mee op de Facebookgroep van Tiets.

Gebruikte materialen van MD:

Uiltjes
Olifantje
Girafje
handletter alfabet Bold stempels
Alfabet collectable
Vintage stempels
Elines Winter pastels


 Deze leuke winter/kersthanger doet mee met:
Marianne design -Challange 161
Tiets creatieve wereld - Challange
















Fijne dag allemaal,

3 opmerkingen:

  1. Supergaaf gedaan Chantal.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk gemaakt Chantal.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Wat een onwijs leuke winterse slinger!!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen